Vakantie met Henk (slot)

Eindelijk tijd gevonden om het verhaal over de vakantie met Henk af te maken, want er waren nog een paar dingen die vakantie die ik nog niet heb verteld.

Ter herinnering, Henk was de man van een collega van mijn moeder. Het stel ging al jaren naar Frankrijk op vakantie, en wilde daar ook gaan wonen. Maar door omstandigheden bleef zij de laatste jaren thuis, en ging Henk er alleen op uit.

Die collega zal dit vast aan mijn moeder hebben verteld, en zij waarschijnlijk over haar zoon die juist iemand zocht om op vakantie te gaan. Hoe dan ook, zij kwamen met het voorstel of wij niet samen op pad wilde. Kon ik lekker surfen en had Henk wat aanspraak. Ze moesten eens weten!

Ikzelf had toen nog geen homo-ervaring, maar voor Henk lag dit wel anders. Die vakanties (zo bleek later) waren voor hem juist een uitlaatklep om flink van bil te gaan. Hij had vast ingeschat dat hem daar wel zijn gang zou laten gaan, of in het beste geval mij over kon halen om mee zou doen. Dat werd dus het laatste.

Het gekke is dat ik gewoon alles deed wat Henk vroeg. Henk was heel betrouwbaar en ging nooit te ver, of tegen mijn zin in, maar hij wist wel wat hij wilde. Toen op de eerste nacht na wat dollen we naakt tegen elkaar lagen en Henk vroeg of ik al eens geneukt had, liet ik hem zijn gang gaan.

Die nacht ben ik voor het eerst geneukt, zo goed en kwaad als dat ging. Henk was zo groot geschapen, en mijn gaatje zo strak dat het maar moeilijk ging. Maar het was zo spannend, geil, intiem, stout, kortom zo anders als daarvoor had gedaan.

Goed, even snel vooruit, op die vakantie kwam ik in contact met een surfclubje uit Scandinavie, met name twee Zweedse meisjes die me uitnodigde om bij hun op de camping te komen staan. Voordat het zover kwam, stelde Henk me voor aan Henry (kan ook Henri zijn bedenk ik later), die hij op het strand tegen was gekomen. Met zijn drieën zijn we een dagje naar het naakstrand geweest.

Dat was ook een hele ervaring, waarover ik de vorige keer al vertelde. Ik ben toen urenlang in de duinen door Henry gerimd en geneukt en vervolgens ook door Henk. Ik weet nog hoe het sperma van alle kanten van me af droop nadat Henry een volle lading over mijn gezicht spoot, en Henk diep in me klaarkwam, gevolgd door mijn eigen portie.

Henry hebben we daarna niet meer gezien helaas. Na die stranddag ben ik de volgende ochtend weer gaan surfen. Henk zette me af op dezelde plek, en gelukkig waren die groep surfers er nog, hoewel het voor hun op het eind van de vakantie liep. De twee leuke meisjes waren er ook en weer vroegen ze of ik bij hen kwam staan.

Henk had me vast wel willen ophalen en afzetten, maar ik vond het toch vervelend om te vragen. Henk had behalve mijn sta plaats voor mijn tentje alles betaald en het voelde ondankbaar. Na wat heen en weer gepraat tussen de meisjes kwamen ze met een ander plan.

Zij hadden samen een kleine caravan gehuurd die op een ander veld stond dan de rest van de groep. Het lange meisje wilde wel bij haar Finse vriendje in de tent slapen, dan kon ik met die andere (noem haar even Maja) in de caravan. Dat kon ik toch moeilijk afslaan, en ik belde Henk dat hij me niet hoefde op te halen. Prima wat hem betreft.

In het winkeltje bij de camping kocht ik wat noodvoorzieningen (tandenborstel, condooms, T-shirt, en wat eten). Die avond had de groep een barbeque, gevolgd door een kampvuur. Het was heel druk en gezellig. Toen het donker was en iedereen naar het kampvuur op het strand liep, gingen Maja en ik er tussen uit.

Nog voordat we bij die caravan kwamen liepen we al te tongen en voelen. Tegen de zijkant van de caravan al staan vrijen, waarna zij mij pijpte. Eenmaal binnen waren onze kleren in mum van tijd af. Maja had een droomfiguur: klein, atletisch met grote borsten, blond haar in vlechtjes. En wild! Geen gat bleef ongevuld, oraal, vaginaal, of anaal ze vond het allemaal even lekker.

Het was goed dat die caravan afgelegen lag, want Maja was niet de stilste. Hijgend, kreunend en af toe gillend, gingen we door de hele Kama Sutra heen. Tot ik afgepeigerd in slaap viel. En de volgende morgen begon alles weer van voor af aan. Alle hoeken van die kleine caravan zijn gebruikt totdat er geen druppel sperma meer in me zat.

Maar goed dit is een homosite, dus even snel hier doorheen. Ik ben die nacht erop ook nog bijven "slapen". Die ochtend erop gingen zij pakken voor de terugreis. Ik zou nog een dag surfen, maar was moe van alle seks, en een beetje depri, dat ik Maja niet meer zou zien. Ik heb Henk gebeld en die heeft met toen opgehaald.

Die dag niet veel gedaan. Ik had nergens zin in. Henk voelde dit goed aan, en liet m'n gang gaan. Na het avondeten ben ik al snel m'n tentje in gegaan en ben daar in slaap gevallen. De volgende ochtend voelde ik me al iets beter, maar nog steeds geen zin in affectie van Henk of wie dan ook. Henk stelde voor om te wandelen naar het dorp, maar ik bleef op de camping.

Ik ben op Henk's bed gaan liggen en daar weggedommeld in een rare droom met Henk, Henry en Maja in een soort orgie op het strand. Henk neukte Maja, terwijl ik haar kutje uitlikte en Henry mij neukte, of zoiets. Ik weet niet hoe lang ik daar heb gelegen, maar op een gegeven moment kwam Henk terug van zijn wandeling, ik schrok wakker en lag met een stijve toen Henk de camper in kwam.

"Wat heb ik gemist" lachte Henk, die gelijk naast me kwam liggen. Hij pake me beet en begon ongegeneerd te tongen. Ik zat nog half in die droom en was geil. "We hebben wat in te halen" fluisterde Henk. Ik knikte terwijl Henk me langzaam begin te vingeren. Henk vroeg hoe het naakstrand was bevallen. Ik zei dat het een geile ervaring was. "Zullen we er zo weer naar toe?". Ik zei "nu nog?". Het was al tegen vijfen. "kom we eten snel wat, dan laat ik je zien hoe het daar 's avonds is".

Ik had eigenlijk gehoopt dat Henk verder zou gaan op bed, want ik was geil. Maar kennelijk had hij andere plannen. Wat moet je nu 's avonds op het strand, dacht ik. Maar goed, even snel gedouched en gegeten, en op weg naar dat strand in de schemering. Na zo'n half uur kwamen we bij de parkeerplaats waar we de vorige keer waren geweest. Het was nu een stuk rustiger, met maar een paar auto's aan het eind bij het pad.

Henk parkeerde en we gingen het pad op. Er hing een wat rare sfeer. Er liepen wat oudere mannen heen en weer, af en toe van het pad af. Er was gerommel in de bosjes. Mannen keken ons belangstellend aan. Waar gaat die oude man heen met dat jonge ding, leken ze te denken. Voor Henk leek het de normaalste zaak van de wereld. Hij liep doelbewust het pad op, en keerde na zo'n 10 minuten het duingebied in, om uiteindelijk bij een hoge struik stil te staan.

"We zijn er" zei Henk, die ondertussen zijn rits opdeed. Ik keek om me heen, en zag niets bijzonders aan die plek. Wel wat rommel dat was achtergelaten, waaronder condoom verpakkingen zag ik. Henk haalde zijn slappe lul uit zijn broek. "Nu is het jouw beurt". Ik dacht nog "hier?", "er kan zo iemand langskomen". Dat was natuurlijk precies de bedoeling, maar ik was wat naïef toen.

Ik zakte door mijn knieën en begon Henk te pijpen. Toch weer lekker na die paar dagen zonder. Terwijl ik hem aan het pijpen was, en hem steeds harder voelde worden, kwam er van achter de bosjes een man aanlopen. Ik stopte gelijk en wilde opstaan, maar Henk gaf aan dat ik gewoon door moest pijpen. De man kwam dichterbij, en ik zag dat het die oude man was die we eerder tegenkwamen op het pad. Henk knikte naar hem en hij kwam er bij staan.

De oude man deed ritste zijn broek open en zijn pik kwam eruit. Henk trok zich terug en ik moest die man pijpen. Het was maar een kleintje vergeleken met Henk, maar wel heel stijf. Ik haalde zijn behaarde ballen eruit en trok die vooruit zodat zijn paal helemaal in mijn keel zat. Dat was voor hem kennelijk de druppel en hij gaf aan dat hij ging komen. Snel liet ik zijn pik gaan, want sperma slikken vind ik nog steeds niets. Hij kwam schokkend over mijn gezicht klaar.

Zo snel als die man was gekomen verdween hij weer. Sperma droop van mijn voorhoofd naar beneden. Lang hoefden we niet te wachten, want twee mannen kwamen onze richting op. De voorste had zijn broek al naar beneden, en zijn pik was stijf en nat. Waarschijnlijk net al door die ander gepijpt. Zonder te vragen zette hij zijn pik tegen mijn lippen, en pakte mijn achterhoofd en begon mijn keel langzaam te neuken. Zijn maatje had inmiddels ook zijn broek naar beneden en reed ondertussen tegen hem aan. Henk bekeek alles van een afstandje.

Die man begon steeds harder te beuken. Een beetje te ruig voor mij. Henk zag dit ook en zij iets in het Frans, waarna het rustiger ging. Wel heel diep, en uiteindelijk bereikte ook hij een hoogtepunt. Hij hield mijn achterhoofd vast, ik stribbelde tegen, maar toch spoot hij in mijn keel. Als een reflex probeerde ik alles uit te spugen, maar zijn pik zat nog in mijn keel, en het droop vanuit mijn mondhoeken over mijn kin naar buiten.

Nadat hij zich terugtrok was het tijd voor z'n vriend. Die was gelukkig veel rustiger. Hij had een heerlijke lul met een enorme eikel, als een paddestoel, waar ik lekker aan zoog. Het was zo geil om die eikel over mijn lippen te voelen. Dat vond hij ook, want na een paar minuten zuigen kwam hij heel intens klaar. Hij bleef maar komen over mijn gezicht, mijn haar, voorhoofd, neus, ogen.

Ook zij verdwenen weer, waarna het rustig werd. Henk keek wat om hem heen en leek iemand te hebben gezien in de verte. Hij liet me achter en kwam na een paar minuten terug, met een jongen. Ik schatte hem zo van mijn leeftijd, goed gebouwd, hele mooie ogen, en een beetje onzeker. Toen hij mij zag leek hij wat gerustgesteld, ondanks dat ik er niet uit zag met alle sperma over mijn gezicht. Henk begon te tongen met die jongen, en als snel zat zijn hand in zijn broek over zijn kontje heen.

De jongen had alleen een trainingsbroek aan, die omlaag kwam. Zijn pik was hard met opgezwollen bloedvaten, misschien door het touwtje dat strak over zijn pik en ballen zat gespannen. Een volwassen paal voor zijn leeftijd. Henk had ondertussen een vinger in zijn kontje, en ik begon hem te pijpen, terwijl die jongen aan Henk's paal trok, die weer recht overeind stond. Ik pijpte die jongen en Henk afwisselend. Het was zo geil hun te zien tongen en vingeren, en tegelijkertijd twee forse pikken te pijpen.

Ik dacht dat Henk hem nog wel zou gaan neuken, maar zover kwam het niet. Al het gevinger en gezuig bracht die jongen naar een orgasme. Een nieuwe laag sperma over mijn gezicht, hoewel niet zo veel als daarvoor. Henk zat inmiddels ook tegen een hoogtepunt aan, en hij vouwde zijn hand over die van de jongen, die zijn pik nog steeds stevig vast had. Samen rukte ze Henk's pik leeg over me. Ik was verbaasd hoeveel sperma Henk in zich had. Had 'ie echt 3 dagen opgespaard?

Die jongen bedankte ons en verdween, waarna ook wij vertrokken, terug naar de parkeerplaats. Ik wilde mijn gezicht schoonvegen, maar dat mocht niet van Henk. Ook wilde ik zelf wel even spuiten, maar dat zat er ook niet in. Toch een beetje als straf om er 2 dagen tussenuit te gaan. Ik moest ondergespoten terug de auto in, en pas toen we na een half uur terug op de camping kwamen mocht ik me schoonmaken. Het was inmiddels donker, maar voelde of iedereen me kon zien. Ik wist niet hoe snel ik het douchehokje in kon gaan.

Dit waren wel de hoogtepunten van de vakantie. De rest van de vakantie was iets rustiger. Wel nog een paar keer gepijpt en geneukt, maar niet meer met anderen erbij. Na de vakantie nog een paar keer bij Henk thuis geweest en weer seks gehad, maar niet veel gelegenheid met zijn vrouw thuis. Een paar jaar na die vakantie zijn ze verhuisd en hebben we contact verloren. Het is inmiddels 17 jaar geleden en ik hoorde dat Henk nu in een bejaardenhuis zit, nadat zijn vrouw is overleden. Voor mij was het een onvergetelijke vakantie, en het begin van nieuwe avontuurtjes!

2453 keer gelezen

Score: 9
(van aantal stemmen: 14)

Je moet eerst inloggen om te kunnen stemmen.