Sexverhalen

Je moet je registreren of inloggen om een verhaal te kunnen plaatsen.

Zoeken

• De 11e verdieping.

01-02-23 - damian

Eindelijk konden we weer gaan sporten en ik was onderweg naar mijn sportmaatje Roy. Omdat dinsdag altijd onze vaste dag is om te sporten besloot ik zonder wat te zeggen hem op te halen. Ik ging er vanuit dat hij dat wel wist en al fluitend liep ik richting zijn appartement. Net toen ik wilde aanbellen kwam er een oude dame de deur uit  die net haar hondje ging uitlaten waardoor...

• Bijrijder

31-01-23 - lurker

Ik ben aangenomen als bijrijder bij een drankengroothandel, maar verslaap me meteen op de eerste dag, waarna ik er de oorzaak van ben dat de vrachtwagen waar ik op ben ingedeeld een half uur te laat vertrekt. Ik zeg meerdere keren sorry tegen de baas, die me heeft ingehuurd, en de chauffeur waar ik bij in ben gedeeld, Benny, maar als ik eenmaal ben ingestapt vraagt hij of ik een beetje van aanpakk...

• Schoonmaak

30-01-23 - snoepjevanweek

Is dit een vervolg op lekken toch misschien. Gaan we het terrein schoonmaken na regen en wind nee. Hier ben ik Harko weer had geluk mijn tent niet. Gelukkig alleen mijn matras verloren rest is vervangbaar. Ik bracht dus de nacht door met Jaap de beheerder stomende sex beetje. In de huiskamer het stel potter-kroon welk op bed bank zouden bivakkeren. Jaap had ze in hun drijf natte pyjama binnen geha...

• Laatste donderdag van de maand

30-01-23 - kinky-pisgay

Het is weer zover; het is de laatste donderdag van de maand, wat inhoudt dat het weer Golden Shower Party is bij Dirty Dicks in de hoofdstad. En….. ik heb nog vakantie. Hotel had ik begin van de maand al geboekt, wederom The Old Nickel Hotel wat bijna haaks op de Warmoesstraat staat. Het is een eenvoudig hotelletje, maar voor mij prima genoeg om er na mijn bezoek aan Dirty Dicks een nachtje te v...

• Fiets afspraak

30-01-23 - freakbird

Het is een doordeweekse dag en ik ben in de ochtend op weg naar een wielrenafspraak. Ik de buurt van de bossen bij Doorn heb ik een huisje gehuurd voor een dag. Aangekomen haal ik de sleutels, zet ik mijn fiets klaar en wacht op Andre. Met spanning wacht ik of hij wel zal komen, maar gelukkig zie ik een auto met fiets op het dak parkeren en een lange slanke man uitstappen. Dat is hem en na een kor...

• Onze toyboy Ido

30-01-23 - bootwanker

Zo waren we hem inmiddels gaan noemen. En ik liep al een paar dagen af en toe met een stijve natte pik rond. Frank mij dan maar plagen dat ik al helemaal op tilt stond bij de gedachte dat Ido weer zou komen. En eerlijk gezegd was dat ook wel een beetje zo. Ik ben gelukkig getrouwd met Frank en we daten af en toe met anderen, maar Ido was wat anders. We noemden onze toyboy, want waren alleb...

• Op de foto voor het pikkenboek - deel 3

29-01-23 - damian

Deel 3  ‘Shelly, kan je ff komen, ‘riep Wim, ‘de camera.’ Shelly kwam aangelopen en zag dat ik door beide mannen werd geneukt. ‘Ik zei toch al dat als het niet lukt we je zullen helpen, ‘zei ze en gaf me een tik op de billen. Ze pakte de camera van Wim over en begon te filmen. Wim trok zijn pik uit mijn mond en gebaarde Mike even te stoppen. ‘Kom laten we naar boven ga...

• Op de foto voor het pikkenboek - deel 2

Deel 2 Zoals ik al vermoedde was Wim een oudere man, blond, beetje gezet en met een goed stuk gereedschap tussen zijn benen. Ook Wim was volledig kaal geschoren, iets wat ik wel geil vind om te zien. Wim gaf me een hand en zei dat ik op de bank kon gaan zitten. De man die hij daarnet had gefotografeerd liep nog rond met een halve erectie en keek me geil aan. Hij kwam naast me zitten en...

• Op de foto voor het pikkenboek - deel 1

29-01-23 - damian

Deel 1 Ik had al een paar keer de advertentie voorbij zien komen. Gezocht : mannen die hun pik en kontgaatje willen laten fotograferen voor een boek. Het idee om naakt voor iemand te moeten staan en mijn pik en gaatje te laten zien wond me lichtelijk op. Er gingen maanden voorbij en ik was de hele advertentie alweer vergeten. Tot ik op een avond heerlijk in bad lag en met mezelf lag te ...

• hartslag

28-01-23 - touchandfeel

Langzaam merkte de man hoe hij landde. Hoe hij terugkeerde in zijn lichaam. Hoe hij zich weer bewust werd van ruimte en tijd. Van zijn lichaam dat opgerold tegen het lichaam van een ander lag. Hij werd zich weer bewust van de ervaring die hem tot deze onvoorstelbare hoogte heeft gebracht en de man met wie hij deze ervaring heeft beleefd. Menno had hem opgewacht op het station. Er bleek een mog...