Sexverhalen

Je moet je registreren of inloggen om een verhaal te kunnen plaatsen.

Zoeken

• Eritica cinema

15-02-17

Vandaag voor het eerst naar de erotica cinema geweest om ervaring op te doen. Ik was om 12.00 uur naar binnen gegaan en keek wat er allemaal te beleven was. Ik heb mij uitgekleed en ben naakt rond gaan lopen. Woh wat was dat lekker. In het begin was het niet druk. Ik heb in de darkroom een hele tijd in de kettingen gehangen op zo 'n ligbed met je benen in de touwen. Heerlijk ik lag daar lekker aan...

• Buurman hotel (2)

Wil je weten wat vooraf ging. Kijk dan bij deel1 Ik werd al lekker geil en voelde mijn pik groeien. Hij nam mijn hand weer en we gingen terug naar mijn kamer. Ik keek naar hem en zag dat zijn pik ook al liet zien dat hij geil was. Bij mijn kamer aangekomen pakte hij het pakje sigaretten, nam er twee uit, stak ze aan en gaf er 1 aan mij. Zo stonden we leunend op de reling naakt tegen elk...

• Verrassing

14-02-17

ik heb wel eens parkeerplaatssex gehad en dat was best wel eens lekker als ik hoge nood had en sex nodig had dan ging ik langs de bekende plaatsen hier in Brabant meestal was dat bij Breda galdersemeren of lagezij daar even snel langs er er was eigenlijk altijd wel iemand die even wilde sexen. Het was en is leuk vooral  als het lekker weer is en je bv op het galdersestrand naakt kan lopen en ...

• Tom hoofdstuk 12

Ik sliep die nacht slecht ja wat wil je. Iedere keer als ik mijn eigen omdraaide voelde ik mijn pik over de lakens gaan. Licht opgewonden voelde ik hem dan stijf worden of althans proberen, maar dat lukte niet. Tje dit voelde echt niet lekker aan. Verdomme, dit was gewoon niet leuk meer. Tegen de ochtend voelde ik steeds vaker dat ik waker werd van de druk die ontstond doordat mijn eikel tegen het...

• Op vakantie met mijn vrouw

13-02-17

Het is al een paar jaar geleden dat dit avontuurtje plaats vond.Wij gaan altijd met de camper op vakantie en vaak zoeken we naturisten campings op en zo kwamen we ergens in Zuid Frankrijk op een camping met een geweldig mooi naturisten strand. Iedere dag lagen we even heerlijk op het strand te genieten van de rust en de zon. Mijn vrouw kan altijd lekker met een boekje zichzelf verdiepen in het ver...

• Buurman Hotel (1)

Voor mijn werk moet ik regelmatig weg van huis waarbij ik dan overnacht in een hotel. Zo ook weer een tijd geleden toen ik naar Hengelo moest. Ik sliep in het Vandervalk hotel aldaar. Ik zou er drie nachten blijven, van dinsdag tot vrijdag.Nadat ik op dinsdagavond had ingecheckt liep ik met mijn koffertje naar de kamer. Ik had een kamer met balkon merkte ik. Het balkon was eigenlijk een grote...

• Tantra massage – tweede deel

13-02-17

Het heeft door omstandigheden een tijdje geduurd, maar hier is dan toch deel twee.Zie deel 1 voor het begin.Hij nam me aan de hand naar het bed. Hij stelde voor om eerst ons lichaam een beetje te leren kennen. Nou daar had ik wel oren naar. Hij ging op bed liggen en vroeg me om naast hem te komen liggen. Zij aan zij lagen we, met ons gezicht naar elkaar. Onze monden vonden elkaar en we begonne...

• Mijn oude vriend

12-02-17 - biman54-ede

Ik leerde hem kennen op een chat. Ik kom uit Apeldoorn, is dat bezwaarlijk, was het eerst wat hij zei. Het is al weer 8 jaar geleden dat ik hem leerde kennen, ik was toen 48 en hij is 14 jaar ouder dan ik. Onze eerste ontmoeting was op een parkeerplaats in het bos waar ik regelmatig een rondje hardloop. Het had die zondag gesneeuwd en het was heel druk op de parkeerplaats. Ben heel even in zij...

• Tom hoofdstuk 11

11-02-17

Ik keek Erik vragend aan maar die lachte en duwde me vooruit. Of nee begreep hij toch wel wat ik voelde want hij fluisterde zachtjes.“Vertrouw me maar, het is niet pijnlijk of zo”.Ik werd op een tafel geduwd waar ik moest gaan liggen. We waren nu in de achterkamer van de winkel. Deze was niet zo heel groot. Naast de tafel stond er een bureau en enkele kasten. Ik kon deze niet zien toen de eige...

• Zomerdag 2

10-02-17 - crisbomans

In het eerste deel van “Liefdevolle Ontdekkingen” heeft Cris, die altijd meende dat hij hetero was, voor de eerste keer in zijn leven seks met zijn vriend Matiz. Na een emotionele middag zijn ze in elkaars armen in slaap gevallen.Voor ik verder ga, wil ik iedereen bedanken voor de waardering, die ik na het eerste deel ontving! Liefdevolle Ontdekkingen 2 Matiz en ik moeten na...