Sexverhalen

Je moet je registreren of inloggen om een verhaal te kunnen plaatsen.

Zoeken

• Een droom

01-07-15

Dit verhaal is gebaseerd op fantasie en enige overeenkomsten zijn puur toeval. In tijden van crisis was ik genoodzaakt om een 2e baan te zoeken en bij toeval viel mijn oog op een advertentie van huishoudelijke en tuinhulp gevraagd voor oudere heer. Dus de stoute schoenen aangetrokken en het nummer gebeld. De volgende dag kon ik al op gesprek en vol goede moet belde ik aan. Een vriendelijke man va...

• 2e keer Naaktstrand

14-06-15

2e keer Naaktstrand, Twee weken later was het weer zo ver, ik was weer onderweg naar het strand op de fiets. Ik had afgesproken met de man uit mijn eerdere verhaal, via een site was ik hem tegengekomen en tijdens de chat heb ik hem verteld dat ik achteraf bij hem had moeten gaan zitten. Hij heeft er om gelachen want hij had gemerkt dat ik onervaren was en daarom het initiatief bij mij liet. Mijn ...

• Camping in Frankrijk (slot)

20-04-15 - ray68

Camping in Frankrijk (slot)Hier het laatste deel van mijn ervaringen met Jan en kees op de camping aan de Ardeche in Frankrijk. Hierna zal ik af en toe schrijven oven mijn ervaringen bij hen thuis. Ja, ik kom nu nog regelmatig bij hun thuis. Ze wonen op de weg tussen mijn woning en werk. Maar goed terug naar de dag dat ik ’s avonds voor het slapen gaan nog moest ingesmeerd worden met aftersun in...

• Diepgaand GGD onderzoek,

24-03-15 - pijpservice

GGD onderzoek, Vorige week was het weer tijd voor mijn GGD onderzoek, ik laat me regelmatig controleren om safe te blijven, aangezien ik er regelmatig over de vloer kwam, kende ik alle medewerkers zo een beetje, de enigste die me nog nooit onderzocht had, was dr. vies mannetje (zo noemde ik voor mezelf een wat oudere man, die (in tegenstelling tot rest van personeel) altijd in een witte jas li...

• Camping in Frankrijk 4

14-03-15 - ray68

Heeft even geduurd, maar nu weer een vervolg van mijn avonturen met Jan en Kees op de camping aan de Ardeche in Frankrijk.De volgende dag, na het heerlijke avontuur met Jan en Kees in de douche van de camping, liep ik terug van het winkeltje op de camping met vers brood. Toen ik bij de caravan aankwam zat mijn vrouw al buiten met de koffie klaar. De kinderen kwamen net de caravan uit. Ik bakte wat...

• Mijn eerste ervaring met panties en Wetlook

16-02-15

Jaren geleden waren mijn ouders bevriend met een ander leuk stel. Ik was net 18. bijna elk weekend waren we bij elkaar en vakanties en uitjes werden met elkaar gedeeld. De vrouw van dat stel, was een leuke spontane en vooral mooie vrouw om te zien en het viel me op dat zij veelal een panty of kousen onder een rok of jurk droeg. De deur stond altijd bij hun open en haar man was voor zijn werk veel...

• Indobody

31-01-15

Sinds een paar maanden kom ik op bezoek bij Jim. Jim is een oudere Indische man, ergens in de 70. Jim heb ik leren kennen in een stadspark, dat bekend stond als het park waar mannen elkaar een handje hielpen. Ik had een nieuwe mountainbike gekocht en na wat rond te hebben gefietst door de stad, kwam ik nietsvermoedend bij dit park uit om even bij te komen. Na deze dag kwam ik er achter dat mannen ...

• Camping in Frankrijk 3

25-01-15 - ray68

Camping in Frankrijk 3 De volgende ochtend werd ik alleen in bed wakker. Mijn vrouw was is volop bezig met het ontbijt. Kom je zo schat? Zei mijn vrouw. Ja hoor, sprak ik half gapend terug. Ik deed mijn ogen nog even dicht en plotseling kwamen de beelden van die avond er voor terug. Ik schrok en opende mijn ogen weer. Wat heb ik gedaan, dacht ik. En ik herinnerde me die geile vrijpartij m...

• Dominante Jaap

20-01-15

Vorige week vrijdag was ik vrij en had ik me via de chat, door iemand die zich domiJaap noemde, laten verleiden tot een date. Hij had me tijdens de chat al aardig dominant aangepakt en diverse opdrachten laten uitvoeren. Zo moest ik als eerste van hem mijn webcam aanzetten, zodat hij en vele anderen met hem mijn verrichtingen konden bekijken. Ik moest me uitkleden en als eerste mijn kontje late...

• Camping in Frankrijk 2

19-01-15 - ray68

Nadat ik bij Jan en Kees was geweest had ik slecht geslapen. Ik Lag de hele nacht te draaien en van alles spookte door mijn hoofd. Ik heb toch een goed huwelijk en ik kom toch echt niets te kort, dacht ik. Maar waarom wordt ik dan geil als ik aan Jan en Kees denk. Zo ging dat de hele nacht door. De volgende ochtend, nadat ik toch een paar uurtjes geslapen had, stond ik op en zei dat ik me eer...